Follow on Bloglovin

torsdag 4 september 2014

Changes

Idag fick jag mig ett plötsligt ryck! Jag gick förbi vårt extrarum, tittade in och tänkte, nä nu gör jag om detta till ett barnrum! Ett, tu tre så var dubbelsängen delad och på väg bakom garderoben i vår lilla gömma. Har ett tomrum där bak efter lite felbygge på huset, vilket passar oss perfekt då qatar inte bjuder på vind eller källare. Låter det jobbigt? Det är de också. Så där bakom har vi alla julsaker och adrians saker som han växt ur. Ååh lilla plutten. ♡
Varje fall. Där var kaos där bak också så fick börja med att organisera den röran. Älskar att organisera röror. Det ger dig en sån härlig känsla av kontroll. Haha. Efter det började det roliga! Den andra halvan av sängen blev en "soffa" mjuk mattan åkte under så man kan vila sina fötter från det kalla golvet. In åkte lekmatta, babygym, ena babysittern, alla leksaker, böcker samt hans byrå. Ut åkte Hashems klädhängare och byrå med parfym och annat och lite omorganisering gällade strykbräda och sånt smått. Sen hade vi ett barnrum!! Sååå fint blev det också! Ska köpa lite saker typ någon hylla, lite kuddar till soffan och något roligare överdrag till den, kanske en barnlampa men sen så. :) Lillen sover ju fortfarande inne hos oss och så ska det fortfarande vara men vi har ju även en vagga så den tänkte jag att han kunde sova middag i under dagen. Han tog sig redan en tur där inne idag när jag höll på att pyssla med annat. :)
Håller just nu på med en mysig tavla åt honom också. Gillar ju att rita så gör gärna så mycket sånt själv som möjligt. Kommer nog bli riktigt bra det här! :)

Här har ni bilder på rummet än så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar