Follow on Bloglovin

lördag 30 augusti 2014

Back to normal

Idag åkte H tillbaka till jobb efter några dagars ledighet. Han spenderade några dagar hemma med mig och Adrian efter 6 veckor ifrån varandra och det var verkligen mysigt och välbehövligt!
Det ska dock bli skönt att komma tillbaka till våra rutiner igen. Jag har verkligen gått från att avsky allt som har med rutiner att göra, till att fullständigt älska dem, haha!
Kommer kanske med föräldrarskapet? Ingen aning men skönt är det varje fall. Lilleman behöver lite struktur på vardagen också känner jag. Han mår mycket bättre när han har ett klockslag där han ska bada, bli matad och sova på. Han sover bättre och längre, han leker bättre och är på allmänt bättre humör. Jag och hans pappa också för den delen. Mår bebis bra, mår resten av hushållet bra. :)
Nu ska jag skype:a med Nicole! Sen blir det en sväng med familjen Rosengren också för världens finaste  Alexia fyller hela 5 år idag!! Vart tar tiden vägen?!?! Grattis grattis grattis lillstumpan!! Älskar dig något enormt! ♡♡♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar