Follow on Bloglovin

tisdag 19 augusti 2014

Vacation on the vacation

Tack och loooooooov så försvann Adrians feber idag! Det har varit väldigt jobbigt både fysiskt och psykiskt. Många flerbarnsföräldrar ler och viftar bort det men detta är mitt första barn och om han bara så mycket som har en halv grad över normaltemp så gör det ont i mig. Mitt hjärta. Önskar så jag kunde skydda dig från allt ont i denna värld.

Natten till idag var såååå jobbig. Usch. Förstår inte hur jag orkade 3 månader med att vakna varannan timme, vissa nätter ingen sömn alls och hoppiga timmar under dagen. Inatt somnade han vid en 10 tiden, vaknade 12, sov till halv 3 vaknade och var varm, gnällig, hungrig, tramsa med maten, ville ha nappen, spotta ut nappen, ville bli vaggad, ville inte bli vaggad osv osv osv till halv 5 då båda somnade av utmattning. Jag som sittande och han på en kudde i mitt knä. Sen vaknade han 7, sen 8 sen gick vi upp halv 10. Energin min är iiinte vad den brukar vara. Längtar hem till min man av måååånga anledningar och en av dem är delat ansvar på vår underbara son. Älskar han till döds men jisses vad han kör slut på mig haha. Så hiiiimla aktiv och med under dagarna och sen nu då klydd på natten. Sidospår.
Imorgon eller ja, inatt, åker vi till Lalandia! Eller vi ska först till the reef uppe i fredrikshavn i Danmark men sen på Tisdag ska vi ner till bilund för 5 dagar på lalandia. Min syster med familj åker dit varje år och jag har följt med två ggr men denna gången är första gången med mitt eget barn! Ska bli kul!
Vädret ska väl inte bli sådär jäättebra så får se om det blir legoland och zoo eller om vi får hålla oss inne på badlandet.
Kommer inte ha tillgång till internet på hela veckan så vi får höras när vi är hemma igen! :) då är det btw bara två dagar till jag är återförenad med min man!!! ♡♡♡♡
Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar