Follow on Bloglovin

söndag 24 augusti 2014

Time to move on

Nu är vi tillbaka på svensk mark. En stund varje fall. Åker nämligen HEM på tisdag! Vi skippade legoland idag pga kraftiga regnskurar så vi kom hem runt 4 tiden idag. Blev pizza till middag sen var det bara att ta tag i packningen. Saker skulle packas upp, packas om och slutligen packas ner. Jisses vad jag köpt saker! Får knaaappt igen väskorna. Måste nog packa om i morgon och dra med mig ännu en handväska på planet. Annars blir det ont om plats! Hehe.

Imorgon ska vi till bvc vid 10, vår söta bvc läkare? Sköterska? Tant? Vad säger man? Haha, hon varje fall ringde häromdagen för att kolla hur det var med Adrian efter hans besök på akuten och därmed också inställt besök hos henne. Hur gulligt?! Helt genuint intresserad också. Sötis. Låter så himla mysig. Trist vi inte har henne hemma i Qatar. Men varje gång vi är i Sverige ska vi till henne så de är ju bra.
Gissar på 8.700 gram och 73 lång. Mannen min gissar på 9000 gram och 75 lång. Ska bli kul att se vad den lilla (stora) killen väger och speciellt hur lååång han ääär. Han kan ha både 68 och 74 utan problem. 62 hoppade han över totalt! Min långa pojk.
Efter de kommer mamsi och hämtar mig och kör ner oss till Vellinge där sista kvällen ska spenderas. Mys!
Jessica och Johanna kommer dit och säger hejdå också. Bläää. Avskyr att säga hejdå. Värsta jag vet. Suger på avsked. Tur jag kommer eller ja, vi, kommer till jul igen. Då känns de inte lika mycket.

Nä. Nu ska jag sova!
Godnatt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar