Follow on Bloglovin

söndag 31 augusti 2014

Moments

Älskar att se mina två favorit pojkar tillsammans. Det är en fin känsla när man hör dem skratta tillsammans och dela en konversation på varsitt språk. 6 veckor utan varandra har verkligen varit svårt för Hashem och han försöker lära känna lilleman igen. Han är ju en heelt annan bebis nu än vad han var när vi åkte.

Idag har Adrian varit svååår. Han har inte velat vara själv alls, han ville ligga och leka men jag va tvungen att sitta med honom, han ville titta på tv men jag var tvungen att hålla honom, han ville sova men han sov endast i mitt knä oavsett hur många ggr jag försökte lägga över honom i vagnen vägra han sova. Han ville ha mat men ville inte dricka den utan bet bara på korken, och allt annat i sin närhet. Idag har varit en riktigt bitar-dag! Måååtte en liten söt tand komma snart så han kan få lite ro i sin mun. Tandköttet börjar bli rött också, tänk ändå vad ooont det måste göra att få upp en vass tand! Stackarna.

Nu ska jag mysa vidare med mannen min.♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar