Follow on Bloglovin

lördag 9 augusti 2014

Happy faces

Igår förmiddag kom finaste plutt och hämta upp mig och adde liten. Vilket kärt återseende! Adrian är ju inte känd för att snåla med leenden så välkommen kände hon sig varje fall! :) Sötnosar. Älskar att se att han är så älskad av så många utanför "familjen" och att han älskar dem tillbaka. ♡
Vi kom till lomma och började fixa med mina naglar hehe, adrian vilade middag så då passade vi på. Sen kördes en dansfest igång. Jessi började dansa för lilleman och oooooj vad han skrattad!! Han tyckte hon var hysteriskt rolig! Sötnosen. Hmm vänta. Det kan varit dans först sen sov han middag och då gjordes naglarna. Hehe. Förvirrad mamma. Men så var det för under tiden jag satt med uv-lampan kom jessicas mamma hem!!! Sååååååå glad!! Hon började gråta sen började jag tåra upp och då började jessica också gråta så då började jag ännu mer. Hehe. Gråtfest deluxe!!
Så många minnen vi har tillsammans. Vi sa det att det är otroligt fint och ganska ovanligt att man har en så nära relation med ens vänners föräldrar. Men jag och Anneli har blivit väldigt nära under alla dessa 10 år som vi varit vänner så hon betyder väldigt mycket för mig. Adrian föll självklart för henne också och hon för honom. Tycker det är så skönt med adrian att han är så lätt med nya människor. Han blir inte rädd och ska gömma sig hos mig eller börjar gråta om någon vill hålla honom. Är väl på gott och ont också men för det mesta ser jag bara det som positivt. 

På kvällen körde jag och plutt en mini kräftskiva. Sååå gott! Kräftor, räkor, vitköksbröd, aioli och guacemole. MUMMA! Adrian var väldigt intresserad av kräftan när vi skulle ta ett foto. Hehe. Han har blivit väldigt duktig på att äta! Nästan varje morgon får han gröt och han gapar stort när han ser skeden och sen mumsar han i sig det mesta. Självklart kommer saker och ting ut igen men den större mängden av gröten sväljer han. Potatis med broccoli däremot åkte ut lika snabbt som de kom in och sen satt han och rös i 2 minuter haha! Stackars.
På tal om gröt så är det dags att göra den nu. Börjar höra lite jag-är-hungrig gnäll där borta från nu. :)

Ha en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar