Follow on Bloglovin

lördag 16 augusti 2014

I wish i could protect you from all that is bad in this world♡

Min fina, oskyldiga, söta och glada son är sjuk. Det fullständigt väääärker i mitt hjärta och jag önskar sååååå att jag kunde ta ALLT ont, alla sjukdomar som finns, bara han INTE får dem!!
Stackarn har ju inte gjort något, varför ska han bli sjuk för?! Fullständigt fel om ni frågar mig.
Vad som fattas honom är inte helt fastställt, än så länge är det "bara" hög feber. Sänkan var lätt förhöjd men inte så det skulle vara någon större infektion. Urinen var det inget fel på, inte röda trumhinnor, halsen var liiiite röd men inte Heller så det skulle vara något så direkt. Så ja. Vi skulle avvakta och se hur det blir i helgen. Han skulle varje fall vara feberfri i slutet av helgen och helt borta till måndag annars får vi åka tillbaka in till sjukhuset.
Nätterna är inte roliga, han blir så himla varm och tempen bara stiger :( utan alvedon går den upp och över 40 grader. Stackars lilla lilla du. ♡

Vi hörs när han mår bättre igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar