Follow on Bloglovin

söndag 3 augusti 2014

He did it!

Idag den 3 Augusti runt 9.15 tog han sig äntligen från rygg till mage även på plant underlag. Hurra hurra hurra! Stoltare mamma får man leta efter. Satt och jubla och klappa händerna och förstod inte varför ingen annan joina min entusiasm. Hehe. Soom han kämpat, han har varit på väg lääänge men inte kommit över sin arm där på slutet vilket har frustrerat han något enormt. Sötlöken. Självklart fick jag inte med det på film. Har filmat i flera veckor nu men idag när det väl hände var kameran inte till hands. Så typiskt! Nåja. Missade det inte varje fall! Inatt när vi vaknade så låg han också på mage men de var ju en madrass under så då är de ju lättare. Men duktig är han! Så fantastiskt att se utvecklingen hos dem små. Han greppar även leksaker och bankar i bordet och leker med barn och jag troooor en liten bissing är på gång. Dreglar konstant, alltid saker, händer, kläder i munnen och biiiiter frustrerat, sen har han börjat bajsa flera gånger om dagen när han normalt håller sig till en gång,  så ja, dem "typiska" tecknen är där. Får se när den dyker upp. Magiskt sött kommer de bli varje fall! ♡♡♡

Igår var vi uppe i Hörby och hälsa på pappsen och mormor nummer 2. Sen åkte vi ut till min syster som egentligen inte är min syster rent biologiskt men emotionellt är hon det. Hon har två barn och det var supermysigt att träffa alla. Hennes dotter är 7 månader och Adrian är lika lång och till och med större än henne. Hehe. Säger ju att han är stor för sin ålder. ♡
Bjussar på lite bilder. Idag ska jag till Malmö och träffa Terese och hennes söta Dalia. ♡
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar