Follow on Bloglovin

fredag 8 augusti 2014

On the road again

Igår förmiddag åkte jag ner till mamma och co i Vellinge. Vi satt och mös i solen och sen tittade deras väninna Marie upp med sina två barn och 3 valpar. Magiskt söta. Dem skulle miljötränas med mammas hundar och sen på kvällen åkte vi ner till stranden och lät dem bada och busa. Himla mysigt. Sagt de förut men det tåls att sägas igen, kämpinge stranden är sååå vacker. Igår låg månskenet som en dimma övet vattenytan. Helt fantastiskt fint.

Innan stranden åkte vi inom mormor för att visa valp, dem vill nog ha lite sällskap där hemma i huset. Har man varit tillsammans 63 år kan man behöva lite underhållning där hemma hehe. Adrian lös upp som en sol när han hörde mormors röst. Han började snacka av bara den och när hon kom fram till han kiknade han av skratt! Så där stod dem och skratta och busa en bra stund. Helt underbart att se. Han har verkligen hittat en favorit. Myspojke. Inte tyst en sekund medans vi var där. ♡
På tal om det så när vi skulle åka ner till Vellinge så tog jag upp han i min famn på tåget och ooooj som han charmade hela tågvagnen! Alla satt tillslut och tittade på Adrian som höll igång showen till vi skulle stiga av i malmö. Hehe. Min charmiga lilla pojk. ♡
Idag ska jag äääntligen få träffa min plutt igen! Vi ska ha kompanjonhäng till måndag då trion sen blir återförenad.♡ ikväll står kräftor på schemat!! Gaaah så GOTT!! :D
Vill även säga lycka till och ett stort grattis till fina Nicole, Emanuel och deras otrooooligt söta Liam som har sin namngivning idag! Önskar jag kunde vara där. Verkligen.

Nu ska jag joina min son som tittar på peter pan. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar